Keld Hansen Bil kan noget med tilfredse kunder. For 3. år i træk løb bilhuset fra Frederikssund med prisen som Årets Voice of Costumer ved Renault Danmark Kick Off
Den dovne journalist ville nok blot kopiere sidste års tekst – eller måske forrige års tekst om Renault Danmark Kick Off og Keld Hansen Bils bedrifter.
For det er 3. gang i træk, at Keld Hansen Bil vinder kundernes pris – Voice of Costumer. Men det nytter ikke at være den dovne skribent, når man skriver om en bedrift af Keld Hansen Bil, der er alt andet end doven og bare kopierer sig selv.
Keld Hansen Bil er med andre ord en bilforretning, der hele tiden gør sit yderste for at gøre sine kunder tilfredse. Hvad enten det er de, der køber en ny bil, eller det er dem der er forbi værkstedet.
”Årets Voice of Customer er 100% kundernes pris til den forhandler som giver den allerbedste kundeoplevelse samlet for både salg og værksted. Keld Hansen Bil har en høj, stabil performance over hele året. Det er med andre ord ingen tilfældighed, at 1200 kunder har vurderet deres oplevelse hos Keld Hansen Bil som den bedste i hele Danmark”, sagde eftermarkedschef Lasse Petersen i forbindelse med overrækkelsen af prisen.